ACCESSOARERA MERA

  2011-10-15 / 16:52:04 / me & my clothes /


Hittade mitt skärp tillslut! På ett ställe där det absolut inte ska ligga? Nu är det tillbaka iallafall och jag är glad. För det är så förbaskat fint! Lite roligare än ett vanligt svart bälte som man oftast använder, men ändå väldigt enkelt och kan matchas till mycket. Och silvrigt. Fina silverfärg som jag älskar. Skärpet hittade jag iallafall på säckis häromdagen så tyvärr är chansen att ni får tag på samma är ganska liten. Synd. Höhö. Det här kommer nog bli en av mina dagliga följeslagare. Har mer och mer kommit in på det här spåret att köra på kick-ass accesoarer och basic plagg i övrigt. Har tidigare inte förstått det här med att alla säger att man ska satsa på accesoarerna och att dom kan rädda en hel outfit. Men nu, efter snart 19½ år så har det klickat för mig. Tack för det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious