ALL DAY ALL NIGHT

  2011-10-25 / 16:27:26 / we can wish /
Jag är som ni kanske vet en sucker för silvriga smycken, och hellst ska de vara enkla med. Jag har ett halsband och en ring som jag alltid har på mig, hela tiden, året om. Men en ska som jag saknar är ett armband som jag kan göra likadant med, alltid ha på mig och som passar till allt. Det här skulle kunna passa som ett sådant. Tyvärr är priset inte lika passande. Men fint är det.
SOURCE: net-a-porter.


Julia

Hej Matilda!



Skulle bli jätteglad om du kunde ge några tips på vad jag inte får missa i Barcelona. Ska dit snart och undrar vad man inte ska missa i shopping- och vintageväg?

2011-10-25 @ 17:10:57
URL: http://wearify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious