BLÅTT ÄR FLÅTT

  2011-10-14 / 11:12:05 / just fashion /


Blått är en av favoritfärgerna just nu. Snyggt snyggt. Kanske inte vidare höstigt men funkar fint ändå tycker jag. Speciellt bra funkar färgen på skinn, som här ovan. Killing it.

Vad händer med veckorna? Redan fredag. Har nästan varit hemma i Sverige i två veckor nu? Fan. Idag har jag inte så mycket planerat, blir nog lite lugnare än de senaste dagarna varit. Men ikväll blir det nog utgång så laddar tills dess. Har ni sett min nya header förresten? En kombination i att jag tröttnat på den förra och att jag inte kunde sova resulterade i detta. Enklast i världen som vanligt. Men vad tycks?


ida

ja det är de sannerligen, snyggt!

2011-10-14 @ 12:18:09
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Ida

Fett snygg bild, älskar mönstret på klänningen!

2011-10-15 @ 17:36:10
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious