DAGENS MODENYHETER

  2011-10-27 / 23:31:55 / just fashion /

1. Köpte världens mjukaste (och för tillfället finaste) tröja idag. Lycka. En sån där som man kommer vilja ha jämt tror jag. Försöker jobba bort det sista som finns kvar av mitt hat mot v-ringade tröjor. Kommer gå galant i den här skönheten.


2. Nyaste damernas låg i bredlådan idag. Yes jag läser damernas värld. Martina Bonnier (och många andra på tidningen) borde klassas som ett geni. Tycker alla borde dumpa svenska Elle och börja prenumerera på det här brillianta modemagasinet istället. Ni kommer tacka mig!


Ni kan ju gissa hur jag tänkte spendera sista halvtimmen av den här dagen! Ja, mycket riktigt till sängs med nummer två här ovan. Det här är livskvalitet det.


ida

å tröjan ser super fin ut!

2011-10-28 @ 08:06:00
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Originalet

Tröjan ser ju helt perfekt ut.

2011-10-28 @ 16:07:50
URL: http://originalet.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious