FREDAG

  2011-10-28 / 17:29:15 / me & my clothes /
KEPS - ?. TRÖJA -SÄCKIS.
Hittade en svart keps här hemma. Inte perfekt, men funkar tillsvidare. Är sugen på den där kepsen som jag bloggade om förut. Typ. Känns som en räddare i nöden dom dagar som håret skulle vägra samarbeta. Jag trivdes bra i keps iallafall. Den kommer åka på fler gånger. Som ni ser så åkte även den nya tröjan på idag. Snacka om mys. Helt underbar. Som jag letat efter en mörkblå stickadtröja, ni vet en sån där perfekt som den här. Och så fyndar jag den på säckis. Det är oslagbart.

Ikväll verkar det bli utgång igen. Gör lite sista minuten planer nu och tänkte snart gå igenom garderoben och försöka hitta nått som kan funka. Är laddad egentligen, men känner mig lite halvkrasslig och har ont i huvet så det går tungt med peppen. Men lite mer house, alkohol och kanske en pizza på det här så.


My Fashion Inspiration

Jeg elsker capser for tiden! Har for tiden en GIVEAWAY på bloggen min, med grå ullcapser!!



<a href="http://www.myfashioninspiration.com" title="My Fashion Inspiration">My Fashion Inspiration</a>

2011-10-29 @ 23:14:41
URL: http://www.myfashioninspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious