MY POINT OF VIEW

  2011-10-20 / 23:32:19 / me & my clothes /
Hemma hos mig kör jag multitasking på hög nivå. Försöker blogga, läsa bloggar, dricka te, planera inför morgondagen, pyssla & sy, maila, bestämma typsnitt och disskutera med min kollega över telefon samtidigt. Kvinnor kan verkligen göra allt på samma gång. Nej men helt ärligt, förlåt för att jag varit frånvarande såhär på kvällskvisten. Har haft mycket att stå i som vanligt. I DIE är under utveckling, håller faktiskt just nu på att bygga upp en riktig webbshop! Så jäkla roligt. Företag är inte långt borta det heller. Plus att vi ska till umeå imorgon och visa upp våra prylar så det har varit mycket pysslande och pusslande med produkterna senaste dagarna. Sen har jag gått och blivit indragen i ett äventyr som snart drar igång. Ja det är hektiskt men jag älskar det. Fick en fråga idag, om vilken tid i mitt liv som varit roligast, och det fick mig verkligen att inse att det liv jag lever just nu för stunden är förjäkla bra. Affärerna går bra, jag har bästa vännerna, karriären börjar smyga sig uppåt och jag har aldrig varit lyckligare. DET GÅR BRA NU. Men nu måste jag försöka få lite sömn. Väckarn ringer klockan 5 och jag hade tänkt försöka befinna mig i Umeå imorgon vid 8 tiden på morgonen. Schysst planering. Sovgott.


Originalet

Gud vad roligt för dig tjejen!

2011-10-21 @ 12:20:10
URL: http://originalet.net
Anna

Shit vad kul! Du är så himla duktig :D

2011-10-22 @ 20:14:23
URL: http://annasbazaar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious