TEENAGE CRIME

  2011-10-15 / 11:47:36 / inspiration /

Sjukt konstig vieo. Men jag gillar den. Ljuset, färgerna och alla cpfina kläder. SE DEN!

Igår var det utgång. Det var riktigt dope. Jägermattan var i farten. Idag är dock hjärnaktiviteten låg och jag har inte mycket att inspirerar er med. Hade tänkte visa er mitt nya skärp, som jag hade igårkväll. Men kan inte hitta det nånstans. Tro om det ens kom med hem imorse. Det var riktigt fint iallafall och kommer bli saknat isåfall. Planen för idag är att jag ska ha det gött. Första stopp är kylskåpet. Sen sänghäng. Ska försöka leverera ett fett kollage till er idag. Om jag får tid över, ni vet som vanligt. Ciao.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious