FREDAGSFIN

  2011-09-02 / 13:10:38 / Allmänt /
BIG BOLD MASCARA FRÅN ISADORA.

Dagens tips är denna mascara faktiskt. Har använt den i några veckor nu och jag tycker den är riktigt bra! Stor (läs gigantisk) fyllig borste precis som jag vill ha det. Ger fransarna lite sådär glammig look, iallafall för mig. Perfekt. Och ikväll har jag tänkt testa denna stjärna på dansgolvet med. Ska iväg till en kompis på middag med lite roligt folk om några timmar, sen blire jägerdrickning (ja mamma jag ska ta det lugnt) och utgång om vi överlever. Men först ska jag försöka sy till en trasa som jag ska ha på mig ikväll. Kaoz.


Jennifer

åh, jag som är ute efter en ny mascara :) tack för tipset!! och hoppas ni får en toppen kväll ikväll :)

2011-09-02 @ 23:48:47
URL: http://currently.se
Anonym

Hej gullunge! Det heter FREDAGSFIN! Inge mer jäger förns' du lärt dig allt om särskrivning!//Mamman

2011-09-03 @ 00:13:39
simone

Åh, jag kanske borde prova den! Annars tycker jag att maxfactors mascaror är grymt bra!

2011-09-04 @ 11:04:38
URL: http://gmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious