3 FRÅN BIMBA Y LOLA

  2012-02-15 / 23:52:35 / inspiration /
Tre klockrena våroutfits ser ni här ovan. Skulle lätt bära alla tre. Mintgrönt. Sportigt och ankelkort. Boyfriendjeansen. Ja svårare än såhär blir det inte. Den här lookbooken tillhör det spanska märket Bimba y lola. Rätt saftiga priser på deras grejer, men nog är deras lookbooks ett bra ställe att hämta lite inspo. Känner mig själv lite tom i huvet såhär års när jag ska klä mig på morgonen. Behöver mer sånt här fint att kolla på. Även därför det varit ont om bilder på mina outfits här på bloggen. Längtar efter att få klä på mig på morgonen utan att behöva komma på att ja just det är svinkallt ute och behöver nog två lager till. Minst. Och sen är den där snygga önske-outfiten man försökt skapa rätt så osynlig under alla noppiga koftor. Tungt liv. Men om två månader så, då jäklar är det vår.


ida

gilla den första mega mkt !

2012-02-16 @ 08:16:11
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
karin

snyggt!

2012-02-16 @ 09:54:14
URL: http://raindance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious