BLACK VS. WHITE

  2012-02-03 / 19:28:21 / just fashion /

När jag får sånna där dagar när jag inte vet vad jag ska ta på mig så slutar det oftast i helsvart. Enkelt, men med rätt material så kan det bli riktigt snyggt. Men nått som är nästan lika fint är att klä sig i helvitt. Känns som en riktig stilfixare i vår. Ska försöka våga mig på det helt klart. Och som jag nämnt ett antal gånger förr, så är det olika nyanser av vitt som blir finast.


Har inte hunnit blogga nått idag förrän nu eftersom jag jobbat hela dagen och dessutom snoozade lite extra imorse. Ikväll blir det väldigt lugnt, ingen utgång för första helgen på länge. Har inte bestämt vad jag ska ta mig för ikväll, men med tanke på att jag har en fet godisskål och två färskingar i form av damernas värld och Styleby så blir det nog en kanon kväll! Puss.


ida

grymt

2012-02-03 @ 21:53:51
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Ida

Jag verkligen älskar vitt! Men helsvart slår ju heller aldrig fel!

2012-02-04 @ 21:09:40
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious