TRENDLACKEN 2012?

  2012-02-07 / 20:54:41 / just fashion /
Chanel är utan tvekan den starkaste trendsättaren inom nagellack. Varje säsong är det nya färger som säljer som smör och sitter på alla fashionistas naglar. Om vi ska förutspå vårens lack så ser den ut såhär. Hallonrosa, bubbelgum och aprikos med de fina namnen April, May, June. Sjukt fina. Men i vår så finns det ytterligare en kollektion,och den går i den blå färgskalan. riktigt fina de med. Och mina favoriter då? Utan tvekan June och Coco Blue. Kommer nog inte kosta på mig lacken från Chanel men dessa nyanser kommer utan tvekan få pryda mina naglar ändå! Har ni några favoriter?


Mia Elisa

Fantastiskt fina färger! :)

2012-02-07 @ 21:27:09
URL: http://miaelisa.blogspot.com
Carolina

Jag har June och Coco Blue. Mitt hjärta slår lite snabbare för Chanels nagellack. Sorgligt men sant, en alldeles för knasig passion. Det är fint på naglarna och extremt fint att ha på hyllan!

2012-02-07 @ 21:53:38
Emma Hå | shoes and beyond

Jag har i över tre år vart på jakt efter det perfekta bubbelgummsrosa nagellacket som ser bra ut på mina bleka händer, kanske jag äntligen lyckas den här säsongen då :P



//Emma Hå

2012-02-08 @ 10:14:12
URL: http://emmahas.se
karin

Jag älskar röda/rosa/korallfärgade naglar :) Juni är en perfekt nyans till solbrun hy :)

2012-02-09 @ 09:46:48
URL: http://raindance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious