DEN DÄR KJOLEN

  2012-02-07 / 22:41:36 / just fashion /

Den här kjolen vill jag ha! Shit så fin! Jag är ingen kjolmänniska, verkligen inte, men den här känns så rätt i min garderob ändå! Den kommer ifrån Gina Tricot men har ingen aning om när den kommer att landa i butik. Mars-April skulle jag tippa på, men förhoppningsvis mycket tidigare. Sjukt snygg. Jag var inne på att göra en egen, billigare och kul, men fan det går inte att få till slitningen på samma vis och modellen här är ju lite ovanligare och snyggare. Den vill jag ha. Lite keps, bomberjacka och typ skjorta till så kommer vi vara bästa vänner.


Bilder via instagram. ( All kärlek till den appen )


ida

jag med jag med, så snygg

2012-02-08 @ 08:57:26
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Ida

Den skulle ju inte vara fel att ha i garderoben!

2012-02-11 @ 19:49:51
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious