KLINGEN KAN

  2012-02-14 / 22:03:18 / inspiration /


Ja egentligen borde jag inte vara förvånad, för vem skulle kunna se bättre ut i Philip Lim än Elin Kling herself, men jäklar så cool hon är den där bruden. Humoristiskt men hon lyckas ändå se stilren ut. Ja klingen kan verkligen det här med att klä sig snyggt. Kjolen då? Jo att dö för.


Hann ju som inte riktigt med att blogga idag. Jobbade längre än väntat, jag var tvungen att stanna lite längre för att plocka några outfits till en modevisning. Fick göra det förra veckan med, fett skoj! Gör jag gärna om. Har spenderat kvällen framför datorn och teven. Välbehövligt, men lovar jag ska bättra mig på bloggsidan. Det kommer det kommer.



ida

wow de där va grymt!

2012-02-15 @ 08:17:54
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
O

åh vad fint! heldiggar din blogg.

2012-02-15 @ 15:42:32
URL: http://oliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious