MARNI AT H&M

  2012-02-19 / 09:34:02 / cravings /
Vad hände här? Det här var jag inte beredd på! Jag trodde inte jag skulle illa Marnis kollektion för H&M och jag trodde inte det skulle vara nått för mig, men tusan så mycket snyggt ja hittade. Färgskalan och mönstren är ju precis i min smak. Klassiskt liksom. Vill ha en hel del här! Synd bara det är lite i dyraste laget. Men nästan värt det. Tro bara vad man skulle valt att lägga pengarna på.. Vad tror ni? Slutsålt på en halvtimme eller kommer även den här kollektionen reas ut efter ett tag?


crazylikeazebra.

Oh jag skrev exakt samma sak på min blogg! jag hade verkligen inte några stora förväntningar på den här kollektionen! men visst är kollektionen sjukt snygg! jag tror den kommer vara populär ;)

2012-02-19 @ 11:26:40
URL: http://paulinasuonvieri.blogg.se/
Julia

Långklänningen och silversandalerna är mina favoriter! Längtar till den 8 mars! xx

2012-02-24 @ 11:37:49
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious