MÖNSTERCHOCK

  2012-02-12 / 20:43:00 / cravings /

Jag mixar hej vilt mellan vår och höst inlägg här på bloggen, men så kan det bli ibland. Här har ni nått ruskigt fint iallafall. Begåvade Mary Katrantzou har gjort ett litet samarbete med Topshop. Topshop gör väl sällan nått dåligt, likaså Mary, så det är väl inte så konstigt att det blev ruskigt snyggt resultat av det. Kanske inget för den fega, men fasen vad jag vill ha den översta klänningen. Eller toppen på andra bilden. Men skulle inte tacka nej till klänningen på sista bilden heller. Om jag fick chansen att matcha det med brun hy, neutral make up och ruffsigt strandhår skulle jag trivas jäkligt bra med livet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious