ZARA / SPRING SUMMER CAMPAIGN

  2012-02-02 / 09:02:31 / just fashion /

1. Fin klänning, och jag gillar modellen! Mkt slits, men med bruna ben så funkar det. Påminner lite om DENNA i modellen..

2. Kan inte påstå att jag förväntat mig att se svart i deras vårkollektion, men det spelar ingen roll! ÄLSKAR BYXORNA. Blev lite mätt på revärbrallorna i och med de svart/vita som syns överallt, men dessa med transparenta revärer är ju bara genialiskt.

3. Som ni kanske läst så har jag varit ett fan av sjalmönstrat ända sedan jag såg det i D&G visning i somras, nästan lite längre till och med. Att zara gjorde ett budget alternativ var väl inte så oväntat, men ändå så fina.

4. "Vitt på vitt" är en stor trend i år, och Zara gör helt rätt genom att styla det med olika nyanser och material. Poäng på den.


ellen pn

Byxorna är verkligen fantastiska!!

2012-02-03 @ 11:22:33
URL: http://empn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious