DAGENS FYND

  2012-01-17 / 17:14:08 / cravings /
Se så tjusigt armband nelly har fått in. Det här med att bära "klo-smycken" har ju som varit populärt i flera år nu, men jag tycker ändå att det funkar fortfarande. Kanske är det den HÄR omåttligt populära bilden som får mig att fortfarande tycka om klor. Troligtvis. Jag skulle gärna låt det här pryda min arm i vår iallafall. Speciellt när det bara går lös på en femtiolapp. Dagens fynd utan tvekan.


Marielle

Hej Matilda! Jag har flyttat hem till Sundsvall och jobbar som moderedaktör på Sundsvalls Tidning nu. Vi håller på att renovera lägenheten här. Du måste komma och hälsa på när den är klar!!!!!

2012-01-17 @ 19:41:26
URL: http://blogg.st.nu/marielle
ebba

åh vad fin, skulle köpa ett från jfr.se men typ 5 min innan jag gick till kassan tog det slut:( vart är dethär ifrån?

2012-01-18 @ 19:58:30
URL: http://cutething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious