DAGENS OUTFIT

  2012-01-17 / 21:34:40 / me & my clothes /
BOMBERJACKA - GINATRICOT / TRÖJA - ACNE


Se och häpna. En dagens. Inget fancy, bara rakt på enkelhet. En typiskt Matilda outfit utan fuzz. Och med en typisk matilda-accessoar. Ett stycke mugg. Varma drycker finns oftast i min närhet när jag är hemma. Förstår inte hur man ska överleva vintern annars? Har iallafall återigen klätt mig i ett av 2011s bästa inköp - bomberjackan. Love.

Jag har haft en kanondag idag. Sminkningen gick fint, blir dock trippelt så tufft imorgon anar jag.. Men väldigt kul. Förutom att sminka så har jag hunnit spendera lite tid med en kompis, flottig middag och en himla massa skrivande. Minns inte när jag senast skrev så mkt som 1000 ord i ett. Gymnasiet? Nu ska jag preppa lite inför morgondagen och försöka komma i säng. Tidig och lång dag imorgon = dålig uppdatering. Godnatt.


ida

fin fint!

2012-01-18 @ 07:44:57
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious