DENIM

  2012-01-23 / 20:44:22 / inspiration /

Känns som att jag kommer hänga runt rätt mycket i jeans till våren, jeansjackan kommer åka igen troligtvis. Gärna lite större och längre i modellen, inte den där korta och tajta! Den får gärna vara sliten/trashad/blekt på nått vis. Denna snyggingen här ovan vore ju drömmen, riktigt snygg blekning! Är nog troligtvis inte så svårt att göra en DIY på den.. Tror jag ska ge mig på nått säckisfynd nån dag. hehe.


Förlåt för sen uppdatering. Hade tänkt knäppa lite bilder, men batteriet i kameran var tydligen dött, så fick tänka om lite kring inläggen. Får ta det jag planerat imorgon. Har haft en fin dag iallafall, trivdes riktigt bra på ginatricot dessutom. Om ni hunnit kika på Stylisterna så vore det skoj att få höra vad ni tyckte!


Lillie

Varför har inte du någon presentationsvideo på kanal5.se????? :)

2012-01-25 @ 02:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious