DV

  2012-01-16 / 11:17:41 / inspiration /

Fick hem senaste DV i brevlådan förra veckan. Fantastiskt bra tidning, och just detta nummer var riktigt bra. Mycket pasteller, fina plagg och en intervju med Elin Kling. Sagt det förr men det tål att nämnas igen, ni som inte läser Damernas Värld borde börja med det nu! Martina Bonnier är ett geni.

Nu ska jag fortsätta att äta frulle och sen försöka lära mig lite franska. Yes, jag har dragit fram alla gamla böcker, anteckningar och lexikon. Här ska pluggas.


frida

Åh nu fick jag riktigt stor lust att köpa en tidning och en stooooor kopp kaffe. Har faktiskt inte köpt månadens cosmopolitan än, så jag får hahah!

2012-01-29 @ 08:47:15
URL: http://fridatuva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious