EVERYTHING BUT FASHION

  2012-01-04 / 21:39:11 / inspiration /


Finns inget jag hatar så mkt som när tekniska saker inte funkar som dom ska. I-landsproblem som fan, men jag blir stortokig. Tror det ligger lite i släkten, min bror är snäppet värre. Har haft strömavbrott ungefär halva dagen så jag är lite less. Tänkte strejka genom att inte blogga, men går sådär.. Jag tänkte bju på det här nu iallafall, visdoms ord från en av de mest fantastiska kvinnorna jag stött på i mitt 19åriga liv. Hon fick mig att öppna ögonen lite mer iallafall och inse att den bästa inspirationen faktiskt inte bara finns i modevärlden. Allt det andra som finns i världen är faktiskt minst lika bra, om inte bättre. Så som jag försökt demonstrera här ovan. doftljus, fina färger, god mat, fint ljus, vackra platser, blommor, arkitektur, söta pojkar, bra filmer. Ja ni fattar. Finns en hel del. Ja det här kollaget blev jävligt spretigt, men enjoy.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious