FLOWER BOMB

  2012-01-03 / 22:02:58 / cravings /



BYXOR & STICKAT - LINDEX. BOOTS - DINSKO. LÄPPSTIFT - MUS. KEPS - ?

Ingen har väl riktigt missat att blommigt är en stor trend till våren, och nu. Celine var väl den som fick oss att öppna ögonen för det redan i höstas och nu har kedjorna också hakat på. Skjortor, blusar, kavajer och byxor, ja mönstret verkar funka på det mesta. H&M har ett par riktigt fina blommiga byxor och nu har Lindex kommit med en variant med. Och jag tror faktiskt jag gillar Lindex variant mer, färgskalan och själva printet är snäppet finare tycker jag. Kliar lite i shoppingfingrarna för mig. Om jag hade dessa i garderoben redan nu så skulle de utan tvekan matchas såhär. Stickat, polo, boots och läppstift. Och till våren? Loafers och vit halvt transparent tshirt. Och högst troligt får kepsen sitta på då med. Såååå snyggt. Tror det blir en tur till Lindex inom kort för att prova dessa. Och de kostar 399kronor för er som undrar.



frida

Jag har prövat dem ifrån H&M och dum som jag var köpte jag dem inte:(Men dessa var ju grymt snygga med och du gör mig allt sugen på att inhandla dem med den ursnygga beskrivningen av hur du skulle styla dem!:DNu kliar det allt i shoppingfingrarna;D

2012-01-04 @ 08:58:41
URL: http://fashionbyfrida.devote.se
Sari

Riktigt snyggt, gillar allt ovan!

2012-01-05 @ 15:36:38
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious