MARNI FOR H&M / CAMPAIGN

  2012-01-30 / 09:21:02 / just fashion /

Jag har mina morgonrutiner jag, frukost och kaffe framför datorn för att läsa bloggar, läsa lite olika modesidor och så blogga lite själv. Har ju som ni märkt inte uppdaterat så mkt i helgen, så har heller inte hunnit hänga med om vad som har hänt i modevärlden. Såg den här bilden nyss och det sägs att det är en av Marni för h&m kampanjbilderna! Kul! Känns ju inte omöjligt, men var inte riktigt vad jag hade förväntat mig av det här sammarbetet. Hade tänkt mig nått mer clean typ.. Men ja det ser ju ändå okej ut. Ser fram emot att få se produktbildern iallafall! Kollektionen släpps den 8e mars!

Nu ska jag snart iväg och jobba lite, hörs ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious