S.A.L.E

  2012-01-10 / 21:56:46 / cravings /

Även om jag vill eller inte så måste jag erkänna att det är vinter ute. ( iallafall här uppe i äckelnorrland ) Det  är sämst. Hatar det. Vill inte frysa, vill inte ha snö och vill inte att det ska vara mörkt ute 75% av dygnet. Det är helt värdelöst. Nått som skulle kunna göra det hela mer okej vore dock om man kunde få spendera de kommande vintermånaderna i nått sånt här. Fina kläder. Lite Margiela, Wang, McQueen och grabbar skulle sitta fint som sällskap. Är sugen på att tröstshoppa. Net-a-porter har ju fetrea. Men jag är fetpank. Dålig tajming. What to do..


Dålig flöde på bloggen jag vet. Men vinterdeppen är här. Ska återgå till tumblrandet, tedrickandet och sängen nu. Hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious