JEFFREY CAMPBELL

  2012-03-10 / 09:24:20 / Allmänt /

Det finns ingen sko jag hatar så mycket som Jeffrey Campbells Lita. Jag avskyr dom verkligen och skulle nog aldrig kunna sätta på mig ett par själv faktiskt. Nej dom är inge vidare snygg. Dom är inte det. Sen det faktum att dom är så överhypade och att det finns hundratusentals kopior gör mig lite äcklad. Nej huvva. Kan vi inte bara komma över den här Lita grejen så jag slipper se dem?

Trots min avsky för just Lita modellen, så måste jag ändå hylla Jeffrey Campbell som märke! Dom gör så groteskt snygga skor! Det är nästan inte okej. Här är bara några av alla godbitar som finns. Skulle gärna ha dom här hemma. Enda negativa med JCs skor är väl prislappen och det faktum att det är ett amerikanskt märke och bara vissa modeller finns att köpa i Sverige. Men titta och önska kan man ju alltid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious