KOSTA BODA FÖR WEEKDAY

  2012-03-15 / 12:09:08 / just fashion /
Var och varannan dag får man höra om nya samarbeten i modevärlden. Visst är det roligt och spännande, men extra roligt är det när två rätt oväntade företag gör ett samarbete. Som detta! Weekday har gjort ett sammarbete med Kosta Boda som skapat 6 glasprodukter. De kommer att säljas i Weekday’s butiker från och med 3 maj. Lite kitchigt sådär.Men jag skulle gärna se att döskallen flyttade hem till mig. Snygg som tusan.


nathalie - en modeblogg

Snyggt och roligt samarbete! Nagellacket gillar jag, men kanske just för att jag är lite av ett nagellacksfreak haha.

2012-03-16 @ 19:49:06
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious