RANDIGT

  2012-03-12 / 19:21:12 / me & my clothes /
RANDIG SKJORTA - H&M.

Har egentligen snott den här skjortan ur mamsens garderob, men den har som bosatt sig hos mig de senaste månaderna. Utan tvekan en av de skönaste skjortorna som existerar! Stor och sådär härligt lös. Och så är den ju himla fin med sina ränder dessutom. Och på tal om randigt, så köpte jag på mig ett par randiga byxor idag. Fast var för lat för att prova så det återstår att se om dom passar, men så gillar jag ju när det är lite stort och hängigt med. Tror dom kommer bli himla fina nu i vår!


ida

enkelt men stiligt o snyggt

2012-03-12 @ 20:05:43
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious