REMAKE

  2012-03-11 / 17:36:35 / just fashion /
Gina tricot har gjort en specialkollektion där de låtit designelever sätta tänderna i ginatricot plagg från äldre kollektioner. Superbra idé tycker jag! Kul att få se lite mer unika plagg, men också bra att osålda plagg kommer till användning! Plaggen finns redan i butik, men tyvärr bara i vissa utvalda butiker.. Jag skulle gärna köpa nått! Hur snygga är inte byxorna på sista bilden med dip-dye effekt, och jeansjackan med. Såg även ett par jeans i samma stil som det HÄR, som jag gärna skulle lägga beslag på! Mycket snyggt med andra ord. Check it out!


Madeleine

Underbart. ser så fräsht ut

2012-03-11 @ 20:49:58
URL: http://mellstroom.blogg.se/
ellen pn

sv: ja absolut att jag ska ha kvar båda, och kommer nog våga mig på båda samtidigt, men behöver nog lite mer vår först! ;)



Jag kollade också på örhängena (fanns kvar på hemsidan) men sen tog de slut innan jag lagt dom i varukorgen, men knäppt med clips..



Det här gina tricot verkar ju spännande, vet du vilka butiker?

2012-03-12 @ 09:46:45
URL: http://empn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious