ISABEL MARANT POUR H&M

  2013-11-11 / 22:40:00 / Allmänt /
 
/ ISABEL MARANT POUR H&M /
 
Har inte bloggat om H&Ms samarbete med Isabel Marant något innan, men nu är det snart dags så passar på. Plus hittade dessa fantastiska bilder. Tycker verkligen dessa bilderna gör kollektionen mest rättvisa av alla bilder jag sett, älskar känslan i dem. Egentligen är kollektionen ganska exakt jag och min stil. Basfärger, snygga klassiska snitt med det lilla extra, bekvämt och avslappnat. Finns så mycket jag skulle vilja ha. Typ allt på bilderna. Men blir inget köp alls för min del. Dels pga orkar ej köa och slåss för det. Och tycker det är lite för mkt pengar. Men inspireras av det kan man alltid göra! Iallafall, well done H&M och fröken Marant! 
 
 
För mer inspo, spana in det här!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious