BLACK & WHITE

  2013-10-27 / 11:53:02 / Allmänt /
 
 
Hallå! Jo jag lever fast man kan tro motsatsen. Har inte riktigt haft tid att blogga på slutet. Livet kom emellan som vanligt. Sen sist så har jag hunnit börja mitt nya jobb. Och jävlar vad bra det känns! Även fast det är otroligt mycket nytt att lära och jag ibland tvekar på om jag verkligen kommer fixa det. Älskar det. Just sådär så att jag på en söndag sitter och längtar lite till jobbet! Vet inte om jag nånsin kännt så för ett jobb! Borde vara ett starkt tecken på att man hittat rätt va? Men ska försöka hålla le blog lite mer uppdaterad framöver!
 
 
Nu sa jag börja rensa lite här hemma och packa lite flyttkartonger tror jag.  Fyfan. Men det är sånt här som man inte får skjuta upp, för det blir bara jobbigare då. Bara bita ihop! Hoppas ni får en fin söndag! XX. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious