THE PEACOAT

  2013-09-30 / 21:46:22 / Allmänt /
/ DARK BLUE PEACOAT JACKET /
 
 Om jag hade behövt ytterligare en jacka i höst och vinter hade jag utan tvekan slagit till på denna Skepparkavaj. Marinblå och dubbelknäpp! Hur fin? Själv försöker man hålla stenhårt i varenda krona man har i hopp om att kunna sparat ihop till en hel insats på närmsta halvåret.. Så har lovat mig själv att inte köpa mer kläder, skor osv om jag inte verkligen behöver det. Så jävla tråkigt! Men värt det i slutändan hoppas vi. Men för er andra som har 400kr över så löp och köp denna på Gina Tricot bums!! Such a Classic som man alltid kommer kunna ha. 
 


Julia

Superfin, skulle också köpa den om jag inte redan hade en som jag älskar. Xx

2013-10-02 @ 12:37:12
URL: http://carolinesworld.net/juliaamandusson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious