BLACK IS ALWAYS BLACK

  2014-02-02 / 20:53:49 / Allmänt /
 
 
 
/ H&M & NIKE / 
 
Svart funkar alltid. Skulle gärna hoppa i det här imorgon. Men känner mig inte alls redo för måndag och ny vecka. Haft en jättefin helg och hade gärna haft minst en dag till att sova ut på och käka långa onyttiga frukostar och ligga i soffan och dricka vin. Men skoj vecka som väntar. Lägenhetsvisning, aw med jobbet och förhoppningsvis får jag lite besök hemifrån. Och är ändå rätt sugen på att växla upp lite på jobbet. Hatar att går hem med den där känslan av att man kunde gjort mer och bättre. Värsta. Om ja får igenom allt som är planerat på jobbet så ska jag nog unna mig brallorna här ovan. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious