SPRING ESSENTIALS

  2014-02-23 / 16:39:22 / just fashion /
/ NOTION 1.3 / BY MALENE BIRGER / 3.1 PHILIP LIM /JENNIE-ELLEN / H&M /


Hallå på er. Alltså detta vår-väder vi haft i helgen och i veckan! Hur magiskt?? Hoppas det håller i sig. Har spenderat hela helgen med min bättre hälft! Rensat ut massa skit som vi skänkt till myrornas, jobbat lite och bara haft det jävligt bra. Synd på OS-guldet bara. Ska fortsätta denna fina söndag med Elle och burgare till middag. Win! 

Tänkte bjuda på lite vårtrender här i bloggen. 5 starka. Of shoulder-toppen, solklar favorit ända tills nästa höst. Scarfen, gärna i siden. Måste lära mig knut-knep bara.. Korthållare, är så klar med att ha en börs full av kvitton! Birkenstocksen, bekvämt och snyggt! Trenchcoaten, klassiker! Har en beige men tror jag behöver utöka min garderob med denna svarta saken. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious