SILVER

  2011-10-25 / 22:13:03 / just fashion /


VIVA LA DIVA SILVER NAIL FOIL, 85 KRONOR.

Efter som så många andra hyllat denna grej så tänkte jag att det kunde vara värt att testa. Nagellack fast i som klisterlappar typ. Om det blir lyckat så hör jag av mig. Tror det kan bli fett fint. Som minx hoppas jag, fast betydligt mycket billigare. Hört att dom ska sitta några veckor typ. Jag köpte silverfärgade, men fanns så många fler färger och mönster som jag skulle vilja testa med! Leopard blir nog näst ut. Nån som testat? Nån som kan dela med sig av nå tips och trix kring det här?


thehurtinghearts

Jag har testat :) Tar lite tid men jag hade sånna man fäster med hårtork och sen använde jag en hårdare pappbit för att släta ut ev. luftbubblor :) Höll typ 2,5v.

2011-10-25 @ 22:52:38
URL: http://thehurtinghearts.com
ida

spännande, du får säga sen va du tyckte!, har hört både bra o dåligt

2011-10-25 @ 23:13:48
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
ida

spännande, du får säga sen va du tyckte!, har hört både bra o dåligt

2011-10-25 @ 23:13:51
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Anonym

Alla sätter ju fast det som klistermärken och det är fel! Kolla youtube! Du ska fixera klistret innan du sätter på dom på naglarna (med värme)... typ med en hårtork eller som jag tycker är lättast: under en vanlig lampa bara!

2011-10-26 @ 15:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious