just a bad dream

  2009-10-13 / 15:39:38 / thinking and thoughts /


jag gillar inte sverige just nu. jag gillar inte övik. känner för att bara resa bort från allt här hemma.  åka till paris. strosa runt på gatorna där, kolla på alla fina hus. åka upp i eiffeltornet och se ut över hela stan. shoppa i alla tokiga och annorlunda affärer. sitta och dricka varm choklad på super mysiga caféer. äta onyttiga croissanter. och äta brännhet löksoppa. träffa nya människor. gå på marknader. åka metro. gå vilse i alla gränder.
det är ju sånt jag vill ägna m itt liv åt att göra. inte sitta och läs om heterotrofa organismer. sånt kommer jag ju inte ha användning för i mitt liv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious