DAGENS OUTFIT + DAGENS INKÖP

  2011-03-15 / 21:44:05 / me & my clothes /


NYTT: rosa bälte - secondhand 15:-. Styleby - pressbyrån 49:-.
GAMMALT: blus - secondhand. Halsring - secondhand.

Drog en kombo idag. Visar vad jag har på mig idag + vad jag lyckats inhandla idag. Kände mig lite lat och orkade inte göra två inlägg.. Har varit en otroligt lång dag. Startade dagen med mässa, där vi fått mängder av information om utbildningar, jobb och liknande efter studenten. Plugg lockar inte mig så mycket just nu, men det gör däremot att jobba utomlands. Det vore fint. 

Efter mässan har jag sprungit på stan tillsammans med min kompanjon, och köpt massa material till vårt projektarbet, varit på banken och fixat lite, och till sist några timmars skapande och mailande kring projektet. Otroligt roligt, men krävande. Nu ska göra ett till inlägg åt er och sen ska jag slå mig ner i soffan med Style by som jag köpte idag. Ska bli spännande att se vad den har att erbjuda. Har bara hört bra saker hittils så.


Jennifer

vad tyckte du om tidningen? :)

2011-03-15 @ 22:39:52
URL: http://currently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious