YESTERDAY

  2011-10-27 / 21:10:11 / just fashion /
Såhär såg det ut hemma hos mig igår. Full rulle som ni ser. Eftersom vi håller på och gör om våran I die hemsida så passar vi på att ta om alla produktbilder med tänkte vi. Så jag byggde om vardagsrummet här hemma till en liten ministudio. Housedope på max, projektrunway på teven i bakgrunden och massa kaffe. Rätt soft dag. Fick det mesta gjort och det är bara några saker kvar nu. Så förhoppningsvis så är den nya hemsidan inte alltför långt borta. Fett. Här ovan ser ni lite smakprov på några nya produkter med. Den som väntar på nått gott. Två av dem har faktiskt redan gått och blivit favoriter hos mig. En råkar dock vara m.i.a sen igår. Vad är det med mig och slarva bort bälten på fyllan? Jag tror iallafall att hemsidan kommer bli fetare än fetast och det kommer bli så mycket lättare för både er att handla och oss som två som sköter rulljansen. Jag längtar iallfall. Och imorgon är det tänkt att vi ska iväg och träffa han som fixar sidan åt oss och snacka lite mer kring designen och så. Pepp.
Så jag tänkte passa på att be er om en tjänst! Har ni några tankar och önskemål kring webbshopen så vore ni himla gulliga om ni lämna en liten kommentar eller maila oss på [email protected]. Vore fint att få veta vad ni älskar/hatar med webbshopar? Om det är något ni verkligen stör er på när ni shoppar på nätet eller om det är nån speciell funktion eller liknande som ni tycker vi borde ha! Tusen tack!





hanna

Hej - vad anvander du for kamera/kameror till dina jattefina bilder? Tack for en jattebra blogg!

2011-11-07 @ 18:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious