Day lights

  2008-03-09 / 13:46:22 / inspiration /
image33



Shit pommes , bara måste till stan och köpa allt detta ;D så fint! Man får sånna vår känslor!!
Och allt är från hm ju , checka bara in priserna liksom! gaaadh :) Bara 690 pico för allt ihop liksom! Det är ju som hittat :D

Iaf så var jag i umeå igår med en vän och shoppade, köpte inte så mkt , eller a en klänning som var som en kjol och en tröja ;) den var blommig och fin ;) kanske  lägger upp en bild på den sen :) Och förresten , förlåt att jag liksom vare lite off den senaste månaden , det var jätte länge sedan jag skrev nått eller lade upp nått kul här men jag ska försöka ändra på det :)

                                              Ciao


Mathilda

snygg blogg du

2008-04-07 @ 20:10:21
URL: http://cuteness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious