Head under water

  2008-03-24 / 17:16:53 / me & my clothes /
image41



image42

image43

Påsken är väll typ över nu, och jag fick 3 påsk ägg :) Tack tack mamma och pappa.
Fast i det ena låg det pengar också och för dom köpte jag dessa fina pjucks :) 200 pistoler ;) de du! Ser ni dom fina kaninerna som skuttar i skorna , passar ju perfekt så här till påsk tillsammans med påskhararna ;)  Och i ett annat ägg låg det ett fin fint skärp också , som jag lovelovelove :)
Imorgon ska jag klippa mig ;D det behöver jag verkligen för mitt hår  men vet inte hur jag ska klippa mig , jag är så lat och tränar så mkt så det är som ingen mening för mig att klippa nån frisyr som man måste fixa iordning hela tiden så vi får se hur det blir , kanske bara klipper topparna.

ciao ciao :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious