thrill me

  2008-03-12 / 21:43:13 / Allmänt /

Tja , idag känner jag mig sådär lagom sliten! Har spelat skol dm i hockey. Det var så drygt" men vi slutade på en trede plats iaf :P efter det så for jag på stan en stund ;) köpte en klänning på rean på åhlens som kostade 90 pistoler :D blommig och fin , en riktig sommar klänning. Fast den är lite lång så jag ska sy upp den :P och så köpte jag ett vitt och rött linne med lite knappar på och 2 tishor , en svart och en vit. Det från hm ;) kanske lägger upp en bild på klänningen sen om ni har tur ;) förresten så köpte jag några grejer igår också som ni kanske får se. Det blev ett par nya skor, Ett par vita tygisar. Och 2 skärp på secondhand för 10 riksdaler styck :D vilka fynd :) det ena var ljust brunt typ , svin snyggt ;) men bilder kommer nog som sagt imorgon :D
Godnatt , ching



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious