gone for too long

  2008-11-06 / 16:46:15 / Allmänt /

blogg blogg. Förlåt för att ja inte uppdaterat på väldigt länge. tror det är nästan en månad nu. det bara tog stop. helt plötsligt. jag tröttnade lite. jag älskar och blogga , det är inte det. utan att jag hade så himla mkt annat för mig. skolan. kompisar och sporterna. jag hann inte med allt. och allt var så nytt i skolan och allt. och det vart väldigt intensivt där ett tag. men nu är jag tillbaka lite sådär halft igen. lite då och då. nån gång om dagen kanske.inte typ 3 inlägg varje dag som jag gjorde förut. det hinns inte med. men nu i vintertider då man sitter inne mycket mer , och man känner sig lite små deppig över temperaturen och att det är så mörkt ute. så äre skönt att få blogga av sig lite. jag vill inte skriva bara för att skriva , jag vill att det ska han nån mening det jag skriver. att nån verkligen ska läsa. inte bara bli en i mängden. nej lite mer tid ska jag lägga ner på det jag gör , så det blir läsvärt. 
 
men iaf , så var jag ju i paris för en vecka sen drygt. det var underbart. finns ingen bättre stad! jag lovar er att ni inte kommer ångra er ifall ni åker dit. det var den bäst resan nånsin. det var jag mamma och moster. vi drack vin , åt massa god mat och shoppade. kan det bli bättre? jag köpte en massa saker. finns en möjlighet att ni får se det imorgon ;]  imorgon är det fredag och helg. jag har fina planer för helgen. bara sitta hema och se på film och mysa med familjen. känner att det vart mycket nu på slutet och jag orkar verkligen inte fara ut nått nu. jag ska spela gitarr också , det var längesen. på lördag blire nog stan , behöver en ny jacka. asså jag har en vinter jacka men den är så kall. så jag behöver en varmare. det finns en som jag har spanat in.. vi får se. nya tights behöver jag också.

men nu ska jag nog förtsätta med pluggandet. jag går teknikprogrammet så vi har mkt läxa och mkt prov. det är så det är.
hej så länge




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious