what if you where mine

  2008-11-26 / 17:40:12 / Allmänt /

nu äre onsdag igen , veckorna går snabbt. och jag hinner inte med någonting känns det som. hinner knappt med att blogga.
idag har jag städat. det blir kalas på fredag. STORT kalas. massa folk ska komma hit. jätte kul. jag längtar! men vet inte vad jag ska ha på mig. som vanligt. blir nog klänning. finns en skit snygg på hm. aah , ska nog ta mig till stan och köpa den.  jag har förövrigt börjat på min önskelista. jag gör alltid min önskelista på datorn , med massa bilder och så. för då får jag precis det jag vill ha. dom kan inte köpa fel då ju. etta på önskelistan är en ny säng! 
men nu ska jag fara och träna ;] tjing




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious