missing pieces

  2008-10-06 / 17:06:19 / me & my clothes /
















































vi hade skolfoto idag. det hade jag glömt. så jag hade inte riktigt fixat mig så mkt imorse. tror det gick bra ändå. ser inte helt mongo ut hoppas jag. jag fick stå. jag är nöjd. jag har fått suttit ner varje år. alltid. men nu vare dom långa som fick sitta och kortare i mitten och mellan längst upp. kanon.  nu äre bara den evighets långa väntan tills skolkatalogen kommer ut. så man kan spana in vad alla hunkar heter. längtar.  men iaf , såhär såg jag ut idag. lite tråkigt. men det är måndag.

jacka . bikbok
kofta . cubus
tshirt . hm
halsduk . ?
jeans . bikbok
skor . converse
väska . wedins accent
 
nu ska jag käka lite bullar. och dricka mjölk. och plugga lite. tråkigt tråkigt. funderar på att gå ut och knäppa lite kort. det är sånt fin ljus ute. vad röstar ni på?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious