No control

  2008-10-13 / 16:36:38 / me & my clothes /


det är måndag idag. det har varit en ganska bra dag. måndagar är rätt bra ibland. tisdagar är faktiskt värre. jag är trött idag. var uppe lite länge. var tvungen att se klart på pretty woman. förjäkla bra film det där. tror jag måste ladda ner den och se den igen. iaf måndags utstyrseln såg ut sådanhära.

tshirt . min brors
jeans. bikbok
skor. converse.
plus kofta och halsduken och skinnjacka.

nu ska jag fika. jag är hungrig. sen ska jag mysa med min katt. plugga lite också kanske. det behöver jag. men jag tror jag bara ska slappa och se på film. gossipgirl, desperatehousewives , eller pretty woman. eller factory girl. eller kanske ännu ett avsnitt av samantha who?. vi får se. först fika. puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious