october

  2008-10-06 / 19:30:02 / the list of the month /

Partyklänningar .  ingen årstid är väll mer party än vintern. nu äre mörkt ute. och man vill bara ut och dansa. och det vill jag göra i paljetter . spets . genomskinligt . glitter . leopardmönstrat . lack. och speciellt i klänningar á la balmain. så tjusigt.

Jeans . slitna . trasiga . ljusa . håliga.  så ska dom vara. rockigt och lite katemoss inspirerat. snyggt.

Hattar . en väldigt underskattad accesoar. tjusig sak att dölja sitt bad-hair-day hår i. en snygg sak att piffa till sin outfit med. jag vill ha en svart plommonstop. mer hattar åt folket.

Klackar .  riktigt höga klackar. svarta. så tjusigt. jag använder sällan klackar till vardags. lite synd tycker jag. det måste jag bli bättre på. men då äre en fördel om man har några riktigt snygga också.

Tygpåsar . en sådan där fin. som det står YSL eller Marc Jacobs på. en sån måste införskaffas.  upcomming it-bag

lingerie .  i min garderob finns för lite fina underkläder. jag har mest fula söndertvättade i bomull. nej måste skärpa mig och gå och köpa lite finare. svart  och spets.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious