share your love

  2008-10-03 / 19:25:57 / Allmänt /

Kate Moss by coombskj.


Ja nu är det helg igen. härligt. är totalt slut idag. även fast jag bara vare i skolan idag och i måndags denna vecka. känner att febern och halsen inte är helt hundra än. men men. idag vare stan en stund , för att hjälpa broder min och köpa en present till sin flickvän. det gick bra. smycken blev det ser ni. senare ska jag väll ut troligtvis. eller stannar jag hemma och kikar på idol med mamma. lars är förbenat snygg. och duktig på att sjunga också. tres bien
har nyss ätit middag. det var mkt gott. kött och pommes. klassiskt. men ack så gott. nej nu ska jag göra mig redo att sticka ut.

ciaociao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious