we're all going to die

  2008-10-10 / 22:27:03 / inspiration /
Jak & jil. Maison martin margiela


jag är hemma än. orkade inte fara bort. stannade hemma och såg på idol istället. mys. och åt godis. är trött. skolan tär på en. jag tror jag ska lägga mig tidigt ikväll. kanske åker till stan imorgon innan jag jobbar. börjar 2 så. sen på kvällen ska min familj på släkt träff så jag blir ensam en stund. men sen ska jag kanske på bio med några vänner. trevligt trevligt. idag har jag iaf plockat fram alla skor som jag hade stoppat undan. hittade massor. eller massor och massor. hittade inte bara höst skor utan några andra också. lite sommrigare men iaf. ska ju göra om i garderoben. får hoppas att allt kommer få plats där då. nyss beställde jag en prenumeration på chic. en bra tidning faktiskt. inge sån där skit , massa artiklar om känslor och relationer. nej. bara mode och lite skvaller. helt lagon. dessutom kommer den varannan vecka. men nu ska jag fika och gå och lägga mig tror jag. hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious