yours truly

  2008-10-08 / 16:43:14 / me & my clothes /



onsdag. mitt i veckan sådär. vi fick sluta lite tidigare idag. så jag och a och b drog ner på stan och fika. på barista. mums. mocha-latte och en morotskaka med en jorgubbe på. otroligt gott. och det var vi värd. så som vi sliter i skolan. usch. ganska sjukt egentligen hur mkt vi pluggar. långa dagar. men idag har jag inte så mkt läxa. lite matte och kemi att göra bara. men det kan jag göra sen.  nån annan gång. på staden var jag och klämde på den där fina klänningen jag berättade om. den där blåa. otroligt underbar.tror nästan jag måste ta och springa in och köpa den imorgon. jag kommer ångra mig annars ju! jag tror dessutom mamma har nått rabattcheckar på hm som jag kan använda.
såhär var jag klädd idag iaf:

skinnjacka . bikbok
kofta . zara? kanske
linne. ginatricot
tischa . från new york
jeans . bikbok

och på fötter conversen

jag har blivit bättre på att visa er vad jag egentligen har på mig på dagarna. det är ju bra.  nu sitter jag här och lyssnar  musik äter gammla mjuka popcorn. sånt som jag i vanliga fall inte brukar hinna med. skönt.
nu ska jag kika på ett nytt avsnitt av desperate housewives. mysigt. väntar fortfarande på det nya gossipgirl avsnitt. vet inte vad som händer. det verkar aldrig komma upp. konstigt. men hej så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious