livets ljusa sida

  2009-12-10 / 22:54:14 / my day /

pic passepartout

imorgon är det fredag idag. (tack gode gud för fredagar) jag har sovmorgon också. kanon.

efter skolan ska jag träffa en gammal kompis. vi har inte setts på säkert 4 månader så det ska bli jätte kul.

sen måste jag även springa in på jc en snabbis och kika in deras smycken. dom ska tydligen ha denna jätte fina ormring. såg den hos johanna. kanske en möjlig julklapp om någon snäll själ läser detta och tycker att en orm skulle sitta fint på mitt finger?

nu ska jag dricka upp mitt te och sen försöka sova. imorgon är en viktigt dag, dock inte för mig utan för en viss annan person också. lycka till! om du mot förmodan skulle läsa detta. vilket jag hoppas att du inte gör, för du borde helt klart sova just nu!


Jennifer

Sv; Jag följde också hennes blogg hela tiden förut, men det finns flera mindre bloggerskor som borde uppmärksammas mer :) Klingans stil är inte så speciell tyvärr /: Förstår inte alls hypen kring henne eller typ Fahrman!



Btw, jag köpte ringen förra veckan. Den kostar bara 49kr ;)

2009-12-10 @ 23:01:31
URL: http://lastnightstrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious