pizza

  2009-12-18 / 18:51:35 / my day /

många har redan fått jullov, men här i övik tyckte man att vi iår skulle gå två dagar extra: måndag och tisdag. så det är inte riktigt jul än. men snart.

idag hade jag två lektioner och en av dem var prov. gick nog sämre än jag trodde..
men det var ju sista provet för iår så det känns ändå lite skönt.

en av mina favorit affärer här i övik gått i konkurs så dom hade 50% på hela butiken. det var ju i och för sig trevligt. fyndade ett par örhängen och ett par tights för 150 kronor. helt okej. borde egentligen lägga pengarna på julklappar men kunde inte låta bli.

såg även en potentiell nyårs klänning på lindex. men den var, som de flesta klänningarna är på mig, för lång! det går ju att sy upp den. men det känns inte som om jag har tid med det just nu.

nu ska jag käka hemmagjord pizza! riktigt gott. sen blir det efterrätt och en skön hemma kväll. resten av helgen blir det jobb.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious